Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Honnan valók a termékek?
    Indonézia, Thaiföld, Burma, Kína, Vietnám, India, Marokkó
  2. Hogyan tudok vásárolni a weboldalon?
    - Első lépésként regisztráljon.
    - A termékek mellett található KOSÁRBA feliratra kattintva tudja az adott terméket bepakolni a kosarába.
    - Ha minden bent van a kosárban, lépjen a TOVÁBB gombra
    - Ezután megjelenik egy összegző ablak. Itt láthatja a saját adatait és a rendelését.
    - Itt változtathat a szállítási módon, a fizetési módon és a megjegyzés rovatban üzenhet nekünk.
    - Amikor elküldte a megrendelését a rendszer automata visszaigazolást küld Önnek a rendeléséről.
  3. Sehogyan sem boldogulok a webshoppal, hogyan rendeljek így?
    Telefonon és e-mailben is leadhatja rendelését. Ebben az esetben részletesen írja le a termék jellemzőit (szín, minta, méret, mennyiség). A számlázási és szállítási címet , mobil telefonszámot, e-mailt valamint a fizetési és kiszállítási módot is közölje. Ilyen esetben is visszaigazoljuk Önnek a megadott e-mail címen a leadott rendelését.
  4. Hogyan tudom lemondani a rendelést?
    A rendelést még aznap, amikor leadta telefonon vagy e-mailben tudja lemondani.
  5. Ha postán maradóra kérem, melyik postára hozzák?
    Ilyen esetben felhívjuk Önt és egyeztetünk, hogy melyik posta lenne a legkényelmesebb az Ön számára.
  6. Ha előre utalással szeretnék fizetni, hova utaljak?
    A vásárlást visszaigazoló e-mail alján olvasható az alábbi bankszámlaszámunk: 22222222-21241154-00000000
  7. Hogyan érvényesíthetem a KUPONOMAT vásárláskor?
    Egy KUPON egy vásárlásra érvényes. Amikor már mindent betett a kosarába, amit szeretne vásárolni a TOVÁBB gombra kattintson, ezután megjelenik egy összegző ablak. Itt láthatja a saját adatait és a rendelését. A MEGJEGYZÉS című ablakba írja be a KUPON kódját. A végösszegből mi fogjuk majd levonni a kedvezményét és erről egy visszaigazoló e-mailt is küldünk az automata e-mailen felül.
    (Az automata RENDELÉST VISSZAIGAZOLÓ e-mail még a teljes összegről fog szólni.)
  8. A KUPONOK kedvezménye általánosan használható?
    Nem.
    Többféle kupon van a webshopban, ezek véletlenszerűen villannak fel. A KUPON két kezdőbetűje jelzi milyen KUPON van az Ön birtokában.
    La Raza Webshopon érvényesíthető KUPONFAJTÁK (leírás után az adott kupon két kezdőbetűjét is feltüntettük):
    Azonnali, 5000 Ft értékű vásárláskor felhasználható 1.000 Ft / EZ
    Egyszeri 10%-os KUPON amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre. / HE
    Azonnal felhasználható 10% kedvezmény az ágytakarókra és bútorokra / BU
    Egyet fizet, kettőt kap DUPLÁZÓ KUPON a fürdőszobai kiegészítőkre / DP
    Extra ajándékkupon, ami egy 1.500 Ft értékű meglepetés ajándék, ha 10.000 Ft fölött vásárol / AJ
  9. Meggondoltam magam, mégsem kérem a terméket. Mit tegyek?
    Olvassa el a VEVŐTÁJÉKOZTATÓ-ban, az ELÁLLÁSI JOG című fejezetet. Ön elállhat a vásárlástól, amennyiben 14 naptári napon belül, sértetlen állapotban, számlával és kitöltött, aláírt elállási nyilatkozattal együtt, eredeti csomagolásában visszaküldi vagy személyesen üzletünkbe visszahozza a terméket. Bővebb információ a témával kapcsolatban a VEVŐTÁJÉKOZTATÓ-ban olvasható.
  10. Ha elállok a vásárlástól hogyan fizetik vissza a pénzemet?
    Ebben az esetben a 8. pontban foglaltak szerint visszaküldi a terméket. Mi megvizsgáljuk, hogy sértetlen-e termék. Ha igen, akkor a termék vételárát, amennyiért Ön tőlünk vásárolta és az Ön visszaküldési költségét fizetjük vissza Önnek. Ha Ön drágább szállítási módot választott, mint amivel mi küldtük eredetileg a terméket (MPL normál, 2 napos határidővel), akkor a különbözet Önt terheli.
  11. Sérült terméket kaptam, mit tegyek?
    Vetessen fel egy jegyzőkönyvet a futárcég képviselőjével. (MPL esetében ezt a helyi Postán intézheti) A sérült termékről fotókat és a jegyzőkönyvet küldje el nekünk e-mailen az info@laraza.hu címre. Ezután mi a megadott elérhetőségeken felvesszük Önnek a kapcsolatot. Ha javítható a termék, akkor javítjuk, ha nem és van még raktáron a sérült termékből, akkor küldünk Önnek egy csereterméket, ha nincs, akkor a termék vételárát utaljuk el Önnek. NE POSTÁZZA VISSZA a terméket mielőtt kapcsolatba nem lépünk Önnel.
  12. Csak új termékeket árulnak a webshopon?
    Természetesen igen. Rusztikus, kézzel készített, egyedi, egzotikus lakberendezési termékeket árulunk.
  13. Mit jelent az, hogy a kép apró részleteiben eltérhet a terméktől?
    Egyedi, kézműves termékeink apró részletekben eltérhetnek egymástól. Nem sorozatgyártott termékek. Ugyanazon a termékcsoporton belül két termék egymástól méretben 1-2 cm, színárnyalatban, apró mintákban különbözhet. (Pl. minden faragott Buddhának más az arca)
  14. Személyesen hol nézhetem meg a terméket vagy hol vehetem át a rendelésemet?
    Pilisvörösvár, Fő út 33. La Raza Gyarmatáru Bolt
  15. Mennyi idő alatt jön meg a termék, amit rendeltem.
    Minden termékünk, ami a webshopon található, raktáron van. A szállítás utánvét esetén 2 munkanap, előre utalás esetén a rendelés összegének be kell érkeznie a bankszámlánkra, ezután indítjuk a szállítást. Innentől számítva 2 munkanap alatt ér oda a rendelés.
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.